Verbinden is het nieuwe verkopen – Roel Welsing

10 inzichten in succesvol verantwoord ondernemen Roel Welsing is uitgeroepen tot Marketeer of the Year. Als hoofd marketing van Triodos Bank Nederland is hij medeverantwoordelijk voor de groei van 40.000 klanten naar meer dan 260.000 in tien jaar tijd. De financieel dienstverlener wordt door klanten en niet-klanten gezien als een van de meest inspirerende merken van Nederland, met de allerhoogste klant-tevredenheid in de sector.

Volg je hart, gebruik je hoofd

De langlopende merk-campagne Volg je hart, gebruik je hoofd heeft een Gouden Effie opgeleverd. Roel wil met dit handzame boek marketeers en ondernemers overtuigen van de kansen. Met inspirerende voorbeelden en slimme tips die het marketingrendement van verantwoord ondernemen tastbaar maken. Aangevuld met interviews met vijf topmanagers van Manutan, La Place, Asito, Bavaria en Philips, die laten zien wat succesvol verantwoord ondernemen voor hen en hun organisatie betekent.

bestel-nu-klik-hier

 

 

Reviews

De Triodos-campagne laat zien dat met een stijlvolle toonzetting en consequente
benoeming en verbeelding het bijzondere karakter van de Triodos Bank effectief,
met aantoonbaar resultaat, aan een breed publiek kenbaar is gemaakt.
Ben Knapen, voorzitter Hoofdjury Effie Awards 2014

‘Dit boek maakt nieuwe ideeën los’
Matthijs Bierman, directeur Triodos Bank

Bibliografische gegevens

ISBN: 9789490085551
Titel: Verbinden is het nieuwe verkopen
Ondertitel: 10 inzichten in succesvol verantwoord ondernemen
Auteur: Roel Welsing
Infographics: Kim Raad
Aantal pagina’s: 92
Uitvoering: paperback
Formaat: 148 mm breed x 210 mm hoog
NUR: 801
Uitgevers: Rupert Parker Brady en Maarten Beernink
Verschijningsdatum: 1 februari 2015
Prijs: € 19,95

bestel-nu-klik-hier

 

 

Inkijkexemplaar