Scoren met je beursdeelname

Waarom hebben te veel bedrijven na een paar vermoeiende beursdagen niet genoeg bezoekers en potentiële klanten gesproken op hun stand? Klanten die in de toekomst zorgen voor omzet en groei?

Dag van de ondernemer

Op de Dag van de Ondernemer, 15 november 2019, lanceert Michel Rijnberg zijn boek ‘Scoren met je beursdeelname’. In dit boek legt hij de lezer uit wat ze moeten doen én laten, om op hun stand maximaal in contact te komen met potentiële klanten, die misschien wel voor mooie orders gaan zorgen. Het boek is ook als e-book te verkrijgen.

Waarom lukt het lang niet alle exposanten om met hun beursdeelname genoeg klanten binnen te halen? Ze hebben veel geld uitgegeven aan standhuur, standbouw, inzet van mensen en bijkomende kosten, maar ze halen er niet uit wat erin zit. Ze laten klanten en omzet liggen.

In dit boek leren exposanten onder andere:

  • Hoe ze ervoor zorgen dat hun beursstand wordt gezien, de bezoeker aan het denken zet en interesse opwekt.
  • Hoe ze ervoor zorgen met hun beursstand de juiste doelgroep aan te spreken en aan te trekken.
  • Hoe ze de drempel kunnen verlagen om met deze bezoekers in gesprek te komen.
  • Waaraan een goede beurscommunicatie en een scherpe ‘key exhibition message’ moet voldoen.
  • Hoe je met slimme preshow- en aftershowmarketing nóg meer klanten binnenhaalt en het succes van de beursdeelname verder vergroot.

Meer informatie en bestellen

Klik hier voor meer informatie over de auteur en de bibliografische gegevens van het boek. Klik op onderstaande knop om het boek te bestellen.

Nu bestellen

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *