Robert Buisman over zakelijk succes in nieuwe tijden
Robert Buisman schreef Zakelijk succes in nieuwe tijden. Traditionele marketing en verkoop werken niet meer. Het is tijd voor een radicale ommezwaai, pleit Buisman. In deze video onthult Robert Buisman zijn nieuwe zienswijze op zakendoen.
Zakelijk succes in nieuwe tijden
Transitiestrateeg noemt Buisman zichzelf. Hij begeleidt bedrijven van de oude naar de nieuwe economie. De overgang van keiharde sales naar het leggen van verbindingen. In zijn nieuwe boek Zakelijk succes in nieuwe tijden doet hij die visie uit de doeken.
Video: de sleutels voor succes
Het Boekenschap ondersteunde Robert Buisman bij het uitgeven van zijn boek. Daarna maakte Buisman een bijzondere video op, die ik graag met je wil delen. In deze video legt hij uit:
- Wat zijn de sleutels voor succes in de nieuwe tijden?
- Wat luisteren naar de klant echt is
- Hoe een stadsbrug in Den Bosch symbool staat voor de problematiek waar bedrijven anno nu mee worstelen
- Wat de belangrijkste kernwaarden anno 2015 zijn.
- Wat Daan Roosegaarde met de smart highway bedoelt (voorbeeld van het nieuwe denken)
- En tot slot neemt hij jou als kijker mee naar een letterlijk boekenschap van Adr. Heinen. Bekijk hieronder wat hij daar tegenkomt tussen de boeken van David Allen en Richard Branson.
Bestel hier het nieuwste boek van Robert Buisman via Managementboek.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!