Starten in Duitsland

In dit 112 pagina’s tellende boek laten de auteurs zien welke valkuilen er zijn wie zijn bedrijf over de grens wil uitbouwen. Veel voorbeelden, heel divers. Van financieel-juridische vraagstukken in begrijpelijke taal tot cultuurverschillen tussen Nederlanders en Duitsers.

En van e-commercevraagstukken tot de beste entreestrategie. Het boek besluit met een uitgebreide checklist en een uitgebreide praktijkcase van de Nederlandse pizzaketen New York Pizza. Oprichter en eigenaar Philippe Vorst vertelt hoe hij de stap over de grens heeft voorbereid.

bestel-nu-klik-hier

 

 

Bibliografische gegevens

ISBN: 9789490085605
Titel: Starten in Duitsland
Ondertitel: Vermijd de grootste valkuilen bij de entree op de Duitse markt
Auteurs: Jan W. Temmink, Jolanda Luimes
Uitvoering: Paperback
Afmeting: 136 x 210 mm
Aantal pagina’s: 112
Verschijnt: maart 2015
Prijs: € 22,50

bestel-nu-klik-hier

Inkijkexemplaar

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *