Starten in Duitsland
In dit 112 pagina’s tellende boek laten de auteurs zien welke valkuilen er zijn wie zijn bedrijf over de grens wil uitbouwen. Veel voorbeelden, heel divers. Van financieel-juridische vraagstukken in begrijpelijke taal tot cultuurverschillen tussen Nederlanders en Duitsers.
En van e-commercevraagstukken tot de beste entreestrategie. Het boek besluit met een uitgebreide checklist en een uitgebreide praktijkcase van de Nederlandse pizzaketen New York Pizza. Oprichter en eigenaar Philippe Vorst vertelt hoe hij de stap over de grens heeft voorbereid.
Bibliografische gegevens
ISBN: 9789490085605
Titel: Starten in Duitsland
Ondertitel: Vermijd de grootste valkuilen bij de entree op de Duitse markt
Auteurs: Jan W. Temmink, Jolanda Luimes
Uitvoering: Paperback
Afmeting: 136 x 210 mm
Aantal pagina’s: 112
Verschijnt: maart 2015
Prijs: € 22,50
Inkijkexemplaar
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!