Mijn naam is Roland Kahn

Mijn naam is Roland Kahn en ondernemen is mijn passie

De acht stelregels van Roland Kahn staan centraal in de tweede deel van de boekenreeks Retaildenkers over klantgericht ondernemen. Na het succes van het boek over Jumbo-oprichter Karel van Eerd in 2011, wordt nu de klantgerichte visie van de geestelijk vader van Cool Cat belicht. Modekoning Kahn bouwt als ceo van Excellent Retail Brands aan een zakenimperium in binnen- en buitenland met onder meer de merken Cool Cat, America Today, MS Mode en Sapph.

Over het boek

In ‘Mijn naam is Roland Kahn en ondernemen is mijn passie’ presenteert Kahn zijn acht stelregels: Inspireer je mensen, Kijk naar de concurrent, Vraag om hulp, Door pijn kun je groeien, Winnen vraagt om topspelers, Kun je het dromen, dan kun je het doen!, Jouw geld is het geld van de klant, Dingen goed doen is dingen simpel doen!

 

bestel-nu-klik-hier

 

 

Over de auteurs

Rupert Parker Brady is media-expert. Hij is hoofdredacteur van Retail Visie en Retaildenker sinds 1967. Hij is directeur van Retaildenkers, mediaplatform voor klantgericht ondernemen Hij ontwikkelt mediaconcepten en is actief als dagvoorzitter en moderator.
Maarten Beernink is directeur-eigenaar van uitgeverij Het Boekenschap. Ook is hij initiatiefnemer van Retaildenkers.nl. Hij is voormalig hoofdredacteur van Elsevier Retail en Retaildenker sinds 1975. Retaildenkers is het mediafonds voor klantgericht ondernemen. Naast de blogwebsite van retaildenkers geven wij boeken uit, eveneens onder het label van Retaildenkers.

Bibliografische gegevens

Titel: Mijn naam is Roland Kahn en ondernemen is mijn passie
Ondertitel: de visie van de oprichter van Coolcat
ISBN: 9789490085193
NUR-code: 801
Auteurs: Rupert Parker Brady en Maarten Beernink
Uitvoering: softcover met flappen
Aantal pagina’s: 160
Afmeting: 127 mm x 181 mm
Verschijningsdatum: 2012
Prijs: € 17,50

 

bestel-nu-klik-hier

 

 

Reviews

Pakkende teksten, door Marleen Trommelen
Erg inspirerend om te lezen, Roland Kahn stikt van de energie en gebruikt hem op de juiste manier. Vooral het begin boeide mij heel erg en Kahn heeft pakkende teksten. Op het einde is er helaas veel herhaling. Dit boek laat je weer extra beseffen wat klantgericht denken voor je bedrijf betekent en dat je daar elke dag mee bezig moet zijn.

Samenvatting in acht stelregels, door Jos Voss
De visie van Roland Kahn wordt samengevat in acht stelregels: inspireer je mensen, kijk naar de concurrent, vraag om hulp, door pijn kun je groeien, winnen vraagt om topspelers, kun je dromen, dan kun je het doen, jouw geld is het geld van de klant, dingen goed doen is dingen simpel doen. Kernpunten van de visie zijn: oog voor de klant, een goed team van medewerkers en een goede maar eenvoudige organisatie.

Dóen wat klanten van je verwachten, door Jeanine Dijkhuis van Pon Automotive
De aan de klant verslaafde Kahn, brengt de waarden van Cool Cat; alertheid, fun, pragmatiek, passie, doorzettingsvermogen en profitability dagelijks zelf in de praktijk. Want klantgericht ondernemen volgens Roland Kahn is: doen wat de klanten in de toekomst van je verwachten.

 

Inkijkexemplaar

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *