Mijn naam is Paul Bringmann en ik sta voor lekker eten

Paul Bringmann ademt La Place. De bevlogen bedenker en creatieve kracht achter de succesvolle horecaformule van V&D deelt zijn ondernemerslessen nu voor het eerst in een boek. Waarom je juist niet altijd moet doen wat de klant zegt of vraagt. En waarom het ‘wauw-effect’ eens in de tien tot vijftien jaar móet optreden in de horeca. Zijn ondernemerslessen zijn niet alleen voor foodservicebedrijven geschikt, maar voor iedereen die met klanten werkt.

Over de auteurs

Rupert Parker Brady is media-expert. Hij is hoofdredacteur van Retail Visie en Retaildenker sinds 1967. Hij is directeur van Retaildenkers, mediaplatform voor klantgericht ondernemen Hij ontwikkelt mediaconcepten en is actief als dagvoorzitter en moderator. Maarten Beernink is directeur-eigenaar van uitgeverij Het Boekenschap. Ook is hij initiatiefnemer van Retaildenkers.nl. Hij is voormalig hoofdredacteur van Elsevier Retail en Retaildenker sinds 1975. Retaildenkers is het mediafonds voor klantgericht ondernemen. Naast de blogwebsite van retaildenkers geven wij boeken uit, eveneens onder het label van Retaildenkers.

 

bestel-nu-klik-hier

 

Anderen over Paul Bringmann

‘Paul weet dat de wensen en tevredenheid van de klanten topprioriteit hebben. Ook weet hij dat de verwachtingen van mensen in de huidige industrial society snel veranderen. Om van deze aspecten op de hoogte te blijven, zoekt hij over de hele wereld naar nieuwe ideeën en verbeteringen.’ Gretel Weiss, uitgever/hoofdredacteur Food Service Europe & Middle East

‘Paul is een visionair, een goed grensverleggende denker, niets staat hem dan in de weg. Hij is niet operationeel gehinderd en als het erop aankomt is hij een goed mens.’
Droes Prinsen, manager commerciële services La Place Foodservices

‘Paul is de ruggengraat van dit bedrijf, verantwoordelijk voor 18 procent van de omzet binnen V&D met 245 miljoen euro omzet. Hij blijft de kracht achter de innovatiekracht van La Place. Hij zegt altijd tegen zijn mensen nooit compromissen te sluiten met de kernwaarden: gebruik een vaststaand aantal recepten, zorg dat het eten altijd vers is en zelf klaargemaakt.’Mark McKeon, ceo V&D Group. 

 

bestel-nu-klik-hier

 

Voor bedrijven is er een aantrekkelijke bulkkorting beschikbaar bij afname van grote aantallen.
Informeer daarvoor rechtstreeks bij de uitgever Maarten Beernink, [email protected]

Reviews

Schoenmaker hou je bij je leest, door Sandra Könings, Trendlogic
Het lezen van het boek ging sneller dan het schrijven van de recensie . Als ik beter geluisterd had naar Paul had ik het niet moeten doen, ‘schoenmaker hou je bij je leest, stelregel 1’. Toch wilde ik mijn enthousiasme over het boek delen.

Aanrader, door Kees
ik las het boekje in een keer uit. geweldig. Paul Bringmann is een voorbeeld voor velen in de horeca. de les: zorgen voor goede spullen en goede mensen die die spullen maken. bijzonder, aanrader!

Bibliografische gegevens

Titel: Mijn naam is Paul Bringmann en ik sta voor lekker eten
Ondertitel: De visie van de oprichter van La Place
ISBN: 9789490085308
NUR-code: 801
Auteurs: Rupert Parker Brady en Maarten Beernink
Uitvoering: softcover met flappen
Aantal pagina’s: 160
Formaat: 127 mm x 181 mm
Verschijningsdatum: 29 oktober 2012
Prijs: € 19,95

Inkijkexemplaar

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *