Foto’s en illustraties zijn nog belangrijker dan tekst. Een foto zegt immers meer dan duizend woorden. Maar hoe ga je goed om met foto’s in je boek? Wist je dat je bij elke foto moet nagaan of je deze wel mág gebruiken? En dat er veel prijs- en kwaliteitsverschil zit in illustraties? Alles over beeld in een boek.

De klant is geen koning

De klant is GEEN koning!

Waar gaat het mis bij het benaderen van de klant? Op basis van 73 zeer herkenbare winkelanekdotes legt mysteryshopper André Troost uit hoe je wél klantgericht kunt werken met meer omzet en meer plezier. Met voorwoord van prof. Cor Molenaar. Lees meer

De 13 slimste ondernemerstips van Hollands beste pizzabakker

De 13 slimste ondernemerstips van Hollands beste pizzabakker

New York Pizza is de bekendste pizzaketen van Nederland. Oprichter/eigenaar en CEO Philippe Vorst noemt zich pizzabakker van beroep. Aan de hand van voorbeelden uit zijn pizzaimperium vertelt Vorst onder meer hoe je klanten loyaal houdt, over de noodzaak van snelheid en gemak en waarom de bedrijfscultuur boven omzetsucces staat. Lees meer

Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

Dienstbaar zijn is het nieuwe goud, het nieuwste boek van bestseller-auteur Paul Moers. Moers onthult in het boek ‘acht stappen om uw klant ‘te verdienen’. Lees meer