Foto’s en illustraties zijn nog belangrijker dan tekst. Een foto zegt immers meer dan duizend woorden. Maar hoe ga je goed om met foto’s in je boek? Wist je dat je bij elke foto moet nagaan of je deze wel mág gebruiken? En dat er veel prijs- en kwaliteitsverschil zit in illustraties? Alles over beeld in een boek.
Begrijp je mij nu een beetje?
Wat betekenen de symptomen van niet-aangeboren hersenletsel (NAH) in het dagelijks leven? De Dordtse auteur Marion den Boer beschrijft in Begrijp je mij nu een beetje? waar getroffenen en hun naasten tegen aanlopen. De boekpresentatie en thema-avond vond plaat op 14 november 2019. Het boek is landelijk verkrijgbaar en te bestellen via bol.com.
Vijf ervaringsverhalen
In het boek maakt Den Boer duidelijk wat de veelvoorkomende symptomen van NAH zijn. Daarnaast laat de auteur vijf getroffenen aan het woord.
- Menno Jansen (zwaar auto-ongeluk)
- José Schut (multiple sclerose)
- Erwin Westerbeek (hersenbloeding)
- Hilde Schuemie (herseninfarct)
- Wil Wilders (hersenstambloeding)
Zij beschrijven situaties waarbij je als ‘gezond mens’ nooit stilstaat, omdat het allemaal zo vanzelfsprekend is.

Thema-avond
De presentatie van de thema-avond was in handen van de bekende columnist van het AD, Kees Thies en Roel Verbruggen van Via Cultura. Verder was er een korte voorstelling van Het Inspringtheater van Gemiva-SVG Groep, waren er gastsprekers en liveoptredens van Rob Hendrikse en Francesco Daniel. Stichting Samball en Via Cultura hebben deze avond mede mogelijk gemaakt.
Meer informatie en bestellen
Klik hier voor meer informatie over de auteur en de bibliografische gegevens van het boek. Klik op onderstaande knop om het boek te bestellen.
Nu bestellen
Scoren met je beursdeelname
Waarom hebben te veel bedrijven na een paar vermoeiende beursdagen niet genoeg bezoekers en potentiële klanten gesproken op hun stand? Klanten die in de toekomst zorgen voor omzet en groei?
Dag van de ondernemer
Op de Dag van de Ondernemer, 15 november 2019, lanceert Michel Rijnberg zijn boek ‘Scoren met je beursdeelname’. In dit boek legt hij de lezer uit wat ze moeten doen én laten, om op hun stand maximaal in contact te komen met potentiële klanten, die misschien wel voor mooie orders gaan zorgen. Het boek is ook als e-book te verkrijgen.

Waarom lukt het lang niet alle exposanten om met hun beursdeelname genoeg klanten binnen te halen? Ze hebben veel geld uitgegeven aan standhuur, standbouw, inzet van mensen en bijkomende kosten, maar ze halen er niet uit wat erin zit. Ze laten klanten en omzet liggen.
In dit boek leren exposanten onder andere:
- Hoe ze ervoor zorgen dat hun beursstand wordt gezien, de bezoeker aan het denken zet en interesse opwekt.
- Hoe ze ervoor zorgen met hun beursstand de juiste doelgroep aan te spreken en aan te trekken.
- Hoe ze de drempel kunnen verlagen om met deze bezoekers in gesprek te komen.
- Waaraan een goede beurscommunicatie en een scherpe ‘key exhibition message’ moet voldoen.
- Hoe je met slimme preshow- en aftershowmarketing nóg meer klanten binnenhaalt en het succes van de beursdeelname verder vergroot.
Meer informatie en bestellen
Klik hier voor meer informatie over de auteur en de bibliografische gegevens van het boek. Klik op onderstaande knop om het boek te bestellen.