cover verdienen met uitgeven

Verdienen met uitgeven

Een pakkende eerste zin op de achterflap doet zelfs slechte boeken goed verkopen. Wat zijn de ingrediënten voor zo’n zin? Hoe bereid je een onvergetelijke boekpresentatie voor? Hoe zet je Google het best in om duizenden lezers te bereiken? Kortom: je boek is geschreven, en dan?

Het draait om het vermarkten van je merk. Je boek is daar het belangrijkste instrument voor. Bereid daarom de lancering goed voor, want voor het stevig op de markt brengen van je nieuwe boek krijg je maar één kans. Verdienen met uitgeven is gemaakt met 7 verschillende papiersoorten.

Cover Werk aan de winkel 3.0

Werk aan de winkel 3.0

Paul Moers geeft in dit boek een pleidooi voor het nieuwe optimisme. De retailexpert geeft gereedschap om praktisch aan de slag te gaan. Wat is er nu aan de hand in de Nederlandse binnensteden en winkelcentra? Beleving is fysiek en mentaal, zegt Moers. Er komt een nieuwe generatie winkels aan, online en offline. De sukkels verdwijnen en er komen beregoede ketens voor terug. Niet bij de pakken neerzitten, maar de handen uit de mouwen steken.

Dit boek verschijnt 14 maart 2015 maar is hier al te reserveren.

Aan tevreden klanten heb je niets

Alleen sturen op tevreden klanten is niet langer genoeg in deze tijd van overvloed, internet en keuzestress. Medewerkers in winkels en horeca moeten leren om hun klanten weer emotioneel te raken. Als dat lukt, ontstaat er geheid klantenbinding en terugkomgedrag. En rollen er (weer) euro’s in de kassa.

Wees dus vanaf vandaag ontevreden met alleen een tevreden klant. Probeer ‘te raken’. Doe iets! Anders dan je gewend bent. André Troost onthult in dit boek hoe je dat het beste kunt aanpakken. Met een lach en een traan vertelt hij de ene na de andere waargebeurde anekdote. Deze meester in het mystery shoppen ken je misschien nog van zijn eerste boekje ‘De Klant is GEEN Koning’. Dan weet je dat deze klantengek de medewerkers van Nederland een warm hart toedraagt. Gebruik Andrés gratis tips uit het boek. Het liefst vandaag nog!

Cover Vergaderverkalking

Vergaderverkalking

Je zit elke week weleens gefrustreerd een of meerdere vergaderingen uit. Je hoort de deelnemers langs elkaar heen praten. Wat kun je doen aan trage, taaie en ineffectieve bijeenkomsten? Dit boek bevat daarom 21 medicijnen voor jou en je team om vergaderverkalking aan te pakken. Dit boek is geschreven voor iedereen die weleens een vergadering voorbereidt, effectiever wil vergaderen of de vergadercultuur bespreekbaar wil maken.

Verbinden is het nieuwe verkopen

Verbinden is het nieuwe verkopen

10 inzichten in succesvol verantwoord ondernemen Roel Welsing is uitgeroepen tot Marketeer of the Year. Als hoofd marketing van Triodos Bank Nederland is hij medeverantwoordelijk voor de groei van 40.000 klanten naar meer dan 260.000 in tien jaar tijd. De financieel dienstverlener wordt door klanten en niet-klanten gezien als een van de meest inspirerende merken van Nederland, met de allerhoogste klant-tevredenheid in de sector. Dit boek verschijnt 1 februari 2015 maar is hier al te reserveren.

Fluitend veranderen

Fluitend veranderen is de titel van het nu al succesvolle en veelbesproken boek van businesscoach Bart van den Belt, dat in september 2014 is verschenen bij Het Boekenschap.

De 13 slimste ondernemerstips van Hollands beste pizzabakker

De beste pizzabakker

Philippe Vorst is de bedenker van New York Pizza. Dit boek vertelt zijn bijzondere verhaal. 2014 (1e druk)

Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

De bekendste marketeer van Nederland, Paul Moers, onthult in dit boek het geheim van dienstbaarheid binnen organisaties. Bestseller. Paul ondersteunt dit boek met live powersessies binnen bedrijven. 2013 (1e druk, 2e druk), 2014 3e druk).

Ondernemen is net reizen van Oscar Bulthuis

Ondernemen is net reizen

Ondernemen is net reizen is het succesvolle boek van Oscar Bulthuis. Hij vergelijkt het maken van een wereldreis met het starten van een bedrijf. Bestellen. 2013 (1e en 2e druk) Naast dit boek ontwikkelde Het Boekenschap een training Schrijf je eigen boek en zet jezelf op de kaart in 2014.

De klant is geen koning

De klant is GEEN koning

De klant is GEEN koning. Een bestseller van André Troost, klantengek. Separaat aan dit boek is een videotraining verschenen, ook geproduceerd door Het Boekenschap. De auteur zet zichzelf daarnaast met eigen theater op de kaart. Bestellen. 2012 (1e druk), 2013 (2e, 3e en 4e druk), 2014 (5e druk). Jaar van verschijnen videotraining: 2014

Mijn naam is Paul Bringmann en ik sta voor lekker eten

De bevlogen bedenker en creatieve kracht achter de succesvolle horecaformule van V&D deelt zijn ondernemerslessen nu voor het eerst in een boek: Mijn naam is Paul Bringmann. 2012 (1e druk)

Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wel kan

Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wél kan

Mijn naam is Karel van Eerd is het succesverhaal van Jumbo Supermarkten. Het Boekenschap zorgde voor het complete traject van A tot Z. Jaar van verschijnen: 2011 (1e druk), 2013 (2e druk)

Mijn naam is Roland Kahn

Mijn naam is Roland Kahn en ondernemen is mijn passie

Roland Kahn, de ondernemer die alles wat hij aanraakt in goud laat veranderen. Het Boekenschap produceerde dit succesvolle boek compleet van schrijven tot uitgeven. 2012 (1e druk)

De Merkmotor

De Merkmotor

De Merkmotor inspireert bedrijven te handelen vanuit merkrelaties. Dit boek van René Herremans (Ahold) zet HR-afdelingen aan het denken. Bestellen. 2011 (1e druk), 2012 (2e druk)

Aandacht is macht

Aandacht is macht

Paul Stamsnijder is dé reputatiemanager van Nederland. In Aandacht is macht deelt hij zijn visie aan de hand van 17 kopstukken. 2012 (1e druk)

De Talentmanager

De Talentmanager

In het prachtige boek De Talentmanager laat Kees Gabriëls (oud-directeur Neckermann) zien dat iedereen een talent heeft, maar niemand het ten volle benut. Veelgebruikt standaardwerk in HR-opleidingen. 2011 (1e druk), 2012 (2e druk). Met e-book, eveneens geproduceerd door Het Boekenschap. Kees Gabriëls geeft lezingen over dit onderwerp.

Offerte aanvragen?

Wilt u ook een boek uitgeven via Het Boekenschap? Vraag een offerte aan voor het drukwerk via www.hetboekenschap.nl/offerte. Of neem contact op via [email protected]

Houd mij op de hoogte

Staat u al op onze mailinglijst? Als u nu geen tijd heeft, krijgt u af en toe een e-mail met daarin tips over het uitgeven van uw boek. www.hetboekenschap.nl/nieuwsbrief